De Doppler verkeersradar 24 GHz (IRZ SensR-24.01) is ontworpen om het bereik, de hoek (azimut), de richting en de radiale snelheid van voertuigen te bepalen door de ruimte in de voorste hemisfeer te scannen, waardoor verkeersgegevensverzameling en wegprestatiesanalyse mogelijk worden. De radar kan worden gebruikt als onderdeel van videoregistratie- en registratiesystemen voor voertuigen (inclusief ANPR- en snelheidscontrole systemen) of geïnstalleerd worden in variabele berichtensystemen (VMS).
Het Outdoor Distributed Antenna System is bedoeld om mobiele dekking te bieden langs spoorwegen, wegen en in landelijke gebieden. De oDAS Radius maakt het mogelijk om de efficiëntie van de netwerkcapaciteit te verhogen. Het systeem is ontworpen voor integratie met LTE FDD, UMTS, GSM (GSM-R) netwerken; het biedt seriële distributie van de sectoren van een basisstation (BTS) (frequentiebanden) op een afstand van 60 km, waardoor de infrastructuurkosten (CAPEX/OPEX) worden verlaagd.
De IU-01 Industriële Paneel is een mens-machine-interface gebaseerd op industriële pc-architectuur en oorspronkelijk ontworpen als onderdeel van een treinveiligheidssysteem om een operator te begeleiden bij het monitoren en controleren van een rollend materieel, inclusief snelheidscontrole, temperatuur, beweging, veiligheid en andere trein systeemcontroles. De betrouwbare prestaties en robuustheid maken het mogelijk om de IU-01 in andere zware omgevingen toe te passen voor het bedienen van auto- en maritieme voertuigen, evenals landbouw- en op maat gemaakte machines en apparatuur. De IU-01 kan worden gekoppeld aan talrijke functionele systemen van voertuigen, en de functionaliteit kan worden geprogrammeerd volgens de specifieke eisen van de klant.
Het monitoring-/herkennings-/telemetriesysteem voor locomotieven, goederenwagens, spoorwegmachines, metro's en stadsvervoer met de volgende functies: Opname en weergave van camerainformatie; Audio-opname; 12+ videorecordingkanalen; Herkenning en classificatie van obstakels (mensen, auto's) op het spoor in real-time; Audio- en visuele alarmen; Opname van bewegingsparameters, locomotiefkenmerken; Afstandsmonitoring van parameters in real-time. Het systeem kan worden aangepast door een combinatie van zijn functies.